Bye bye

Sådärja. 0 dagar kvar betyder att det är dags att åka, typ nu. Allt blev klart i oroväckande god tid. Städning av bostad, tvätt och packning (!!!) Var klart igår. Jag som normalt packar strax innan jag ska iväg är nu sönderstressad över att ha glömt något viktigt. Vad det nu skulle vara...
 
Det viktigaste är med, lite nödvändiga dyksaker
 
Igår hann jag dessutom med frissan och naprapaten. Just det ångrade jag lite en stund eftersom min axel krånglat lite ett ganska långt tag. Han funderade lite och informerade att det här kommer inte att bli roligt. Det var det inte heller.. Det var nog det mest plågsamma hittills och det blev en hemskt högljudd och tårdrypande historia. Samt beordrad vila från tunga lyft en vecka. 
 
Jodå, jag ska vila. Som tusan faktiskt!
 
Just det blir lätt. Jag ska nämligen gå lägga mig på beachen i morgon och inte gå därifrån annat än för att äta nudelsoppa ibland. Ett litet bekymmer är det dock att vi inte kommit på vart vi ska ännu. Jag fick panikboka en natt i Krabi när vi kommer fram men jag har fått för mig att jag hatar Krabi så får se om det kanske blir något annat därefter.
 
 
Nu är det alltså färdigjobbat på alla mina arbetsplatser och det är ganska skönt att vara arbetslös ett tag. Det finns såklart vissa planer på att återuppta något inkomstbringande när jag kommit hem igen men jag avvaktar lite med att tänka på det.
 
 
Nu är det faktiskt bara minutrar kvar, sedan ser vi inte Sverige på ett bra tag. Hej så länge och sköt om Sverige ordentligt nu!
#1 - - Anonym:

Skall vi göra, sola lite åt mig är du snäll